Copyright 2017 - Copyright © 2017 Pejabat Pendaftar

1. Memastikan setiap kenderaan yang akan digunakan oleh pelanggan berada di dalam keadaan terbaik  dan selamat untuk digunakan sebelum tarikh perjalanan.
 
2. Memastikan setiap aduan yang diterima daripada pelanggan berkaitan perkhidmatan yang diberikan oleh Bahagian Pengangkutan diambil tindakan atau diberi maklum balas selewat-lewatnya 3 hari bekerja dari tarikh aduan tersebut diterima.
 
3. Memberi maklum balas keputusan permohonan penggunaan kenderaan kepada pemohon dalam tempoh 2 hari bekerja dari tarikh perjalanan dengan disertakan dokumen yang diperlukan.
 
4. Memastikan setiap aduan yang diterima berkaitan kerosakan kenderaan diambil tindakan secepat yang mungkin bagi mengelakkan gangguan kepada operasi Bahagian.

mohelogo soaring upwards and new arrow OUTLINEakept hyperlink

Who's Online

Kami mempunyai 57 pengunjung dan tiada ahli dalam talian

Kemaskini terakhir [date] © Hakcipta 2016 Universiti Pendidikan Sultan Idris
Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox Versi 3+ dan Microsoft Internet Explorer Versi 8+ dengan resolusi skrin 1024 x 768
Universiti Pendidikan Sultan Idris, 35900 Tanjong Malim, Perak Darul Ridzuan | Tel : 05-4506000 | Faks : 0-4595429  

[Dasar Privasi] [Dasar Keselamatan] [Penafian] 

 

LOGO MS ISO 90012008

Hubungi Kami

Pejabat Pendaftar,
Aras 1, Bangunan Canselori
Kampus Sultan Abdul Jalil Shah,
Universiti Pendidikan Sultan Idris,
35900 Tanjong Malim,
Perak, Malaysia

Tel: 05 450 6444
Fax: 05 459 5429
E-mail : pendaftar@upsi.edu.my